FANDOM

Doremi Harukaze
Doremi box
Nom japonès: 春風どれみ
Informació
Raça: Humana
Bruixa (Episodi 50-51)
Edat: 8-11
Gènere:
(algunes transformacions)
Aniversari: Dilluns, 30 de juliol, 1990
Família: Keisuke Harukaze(pare)
Haruka Harukaze(mare)
Popi Harukaze(germana)
Floreta(filla)
Aprenentatge de Bruixa
Paraules màgiques: Pirica Pirilala Pupurina Papalatu
Escenari màgic: Pirica Pirilala Tranquil·la!
Bola Màgica: Mongeta Rosa
Instrument: Piano
Fada: Dodo
Debuts
Anime: Episodi 1
Veus
Japonesa: Chiemi Chiba
Catalana: Eva Lluch
La Doremi Harukaze (nascuda el 30 de juliol, 1990) és la protagonista principal i una de les sis protagonistes a la serie. És la gran de les germanes Harukaze. Acostuma a dir que és la nena maca més desgraciada del món, ja que és una maldestre, escandalosa, i mala estudiant de l'escola primària Misora. Ella creu en les bruixes i somia en convertir-se en una gran bruixa amb l'ajuda de la Majo Rika.

PersonalitatEdit

La personalitat de la Doremi és semblant a molts personatges màgics de l'anime. En general, és maldestre, i mala estudiant. Tot i així, normalment és molt optimista, alegre, descuidada i sorprenentment compasiva quan creu que és convenient. Durant la serie (principalment a la primera temporada), acostuma a assegurar que és la nena maca més desgraciada del món per qualsevol cosa dolenta que li passa. Quan es frustra infla les galtes i fa sorolls estranys per mostrar-ho.

La família i els amics són molt importants per a ella i li agrada tenir-los a prop. Juntament amb això, també té algunes obsessions. La primera és la seva inusual atracció pel bistec. Aquesta obsessió li va començar quan el seu pare, en Keisuke Harukaze, li va fer provar per primera vegada. Des de llavors, la Doremi sempre demana bistec però mai n'aconsegueix. També es coneix a la Doremi per estar obsessionada amb els nois i s'enamora molt fàcilment. Aquestes atraccions casi mai són correspostes sent el resultat de que la Doremi no és capaç d'expressar els seus sentiments o que el noi es descobreix que no és el que es pensava.